I´m not crazy


När jag kom hem igår sjöng jag och Erik shane mcgowan. I´m loving it. Ungjävlen har ju för tusan lärt sig en halv vers+hela refrängen (vilken iofs består av skrikande "shääääääjn mackoväääään"). Men det är kul, absolut.

Jag är mest arg de här dagarna. Min lön är galet försensad, jag vill kunna ringa någon och skälla tills de börjar gråta ungefär. Men det löser sig serrö. Jag måste åka till banken och betala hyran kontant med lånade pengar. Skojigt värre.

Jag är trött på ett riktigt konstigt sätt idag. Det känns som om hela kroppen vill springa och dö samtidigt. Det känns som om jag skulle få stora blåmärken om jag råkar snudda något, för jag känner mig riktigt ömtålig. Samtidigt känns det som om jag bara vill skita i allting och supa mig redlös.
Vilket jag inte ska, för jag jobbar visst jämt nuförtiden.

Imorgon ska Emilie och Tim komma och hälsa på i mitt kollektiv. Det ska bli roligt. :)

Kollektiv Svampöga är lugnt och trevligt. Det är mer ordnat än vad man tror, men samtidigt mindre ordning än man kan ana. Jag sover helt underbart i min lilla 90-säng. :)
Det flyttar in en ny snart, hon ska ha en kompis boende hos sig ett tag med. Då blir det 7 personer ett tag, men det blir nog bra. :)
Det är lugnt att åka hem på kvällarna, dock antar jag att det är lite stök på spårvagnen på sena helgnätter, men det är ju ganska så väntat. Jag överlever, helt klart.
Bara så ni vet:
Jag förvandlas inte till en bohem (karro)
Jag kommer inte få problem med några gangsters (emilies mamma)
Jag klarar av att gå från spårvagnen på kvällen själv, trots att det är lite mörkt (mamma)
Jag bor inte med några "babianer" (erik)
Jag behöver inget beskydd i form av din tuffa kompis (fanny)


Nu lyssnar jag på den här. Jag förvånas över att jag fortfarande kan låten.

I övrigt är jag mest galen nu. Jag lovar. Nu ska jag röka, duscha, raka benen (ÅH), packa ner lite saker jag glömt, käka lunch och sedan åka till jobbet. Efter jobbet ska jag åka hem till Bergsjön.
Jag älskar att säga "hem till Bergsjön". För det är där alla gangsters bor.

image90


Tråkbilder i know. Vi löser det någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0