Tro inte att du har en jävla aning

Galet klämkäck för att ha så deprimerande text. Det är lite lustigt.

"Jag frågar och frågar
men får inget svar
Vad ska det bli av med
det liv jag har kvar?
Med osäkerheten slår jag mig fram
Ja, vad ska det bli av med mitt liv?
när arbetslösheten är så hög
och samhällsmaskinen så jävla trög
när jag tänker på det där kommer oron igen
Ja, vad ska det bli av med mitt liv?

jag ser inget ljus
jag ser inget hopp
jag ser inget ljus
jag ser inget hopp

Och alla människor som lever här
ingen fattar hur sjukt det är
nu är det bara jag som tänker på det där
Vad ska det bli av med mitt liv?
för tänk om människor kunde resa sig
fatta det gäller dig och mig
jag vet, jag är kanske desperat
men vad ska det bli av med mitt liv?

jag ser inget ljus
jag ser inget hopp
jag ser inget ljus
jag ser inget hopp"

-Asta kask-Inget ljus


Jag lever. Och häromdagen såg jag en groda.

image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0