Vad händer?!?


Jag är nyss hemkommen från jobbet.
pappa fick hämta mig på stationen för jag mådde fruktansvärt illa.
Direkt när jag kom hem spydde jag lite snyggt på gräsmattan utanför mitt rum. Jag är så jävla trött på det här, jag förstår inte varför jag blir illamående så lätt.

Första gången hade jag käkat ett äpple och det var tidigt på morgonen, andra gången mitt i natten i fredags och så nu mitt på dagen efter en glass i solskenet. Jag hittar inget samband...

Idag går andra flyttlasset, jag har 2 timmar på mig att packa mer innan nästa jobb, men jag orkar inte. Jag känner mig helt matt i kroppen.
Idag ska jag sova första natten där, hade jag tänkt.
Om jag nu har några pengar att storhandla med, det har hänt något konstigt, har blivit av med massor. Skumt. :/
Trots allt känner jag mig på ganska bra humör ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0