Vårkänslor!


Jag hade en toppendag igår. :)
Vädret var helt lovely. Jag blev inringd så jag hoppade in tidigare hos en brukare jag inte varit hos förut.
Det gick riktigt bra och jag gick därifrån jätteglad.

Jag köpte två skivor igår också och fick en. :) Skivaffären i Mölndal ska läggas ner så de säljer ut allting. :/
Tråkigt.
Jag köpte iaf  The Killers-"Sawdust" och en skum skiva som jag tror hette "Fint tillsammans".
Sedan fick jag jag Jens Lekmans "Night falls over Kortedala" också. Yay. :)

Köpte en vårjacka igår, kan dock inte bestämma mig än om jag ska behålla den.

Idag är jag ledig, så det blir nog mest slappa och försöka att en gång för alla bli av med den här jäkla förkylningen.

Jag ska ringa om ett rum idag, btw. Jag fick mejl igår om att de ville att jag skulle komma och kolla. :) Det ligger i en sjurummare-lägenhet på 160 kvadrat. Galet eller hur? :p

image78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0