Across the night.

Skitdagar.


Jag är så fruktansvärt arg. Den som inte snappat upp att min absoluta värsta högtid är julen är ju knappast den rundaste bollen i bollhavet. Den som dessutom sett mig gråta och vara helt förstörd över mina ändrade planer borde förstå. Men nej, nej nej. Jävla idiotjävel.
Jag känner mig så fruktansvärt sviken av någon jag trodde alltid skulle finnas där. Fastän sviken är nog fel ord, rätt ord är nog lurad.

Mer M betyder mindre N på hjärnan. Nu är det så konstigt.
Jag tolkar msn-konversationer i detalj.


Ett oskyldigt fyllesamtal på nyår har resulterat i mer skit. Det kanske är bra att mina mobiljävel är borta. Jag förstod det inte ens först. Men jag förstår allting nu, men det gör mig knappast gladare. Jag vet vad jag måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0