Bergis kalas. :)


Hade en underbar kväll igår. :)
Det började med att jag åkte fel med spårvagnen och var helt lost.

Bergis och Sanjo är ett så jävla sött par.
De hade massa grönsaker, chips och dip. Sanjo hade lagt hela rädisor i en skål. Jag tyckte det var lite skumt, så jag frågade varför, man vill ju inte ha en hel rädisa i käften heller.
Han förklarade då långsamt och visade samtidigt att man inte behövde äta de hela, man kunde ta tugga för tugga. Hehe, sött.

Jag spred ut bland alla Bergis jobbarkompisar+Sanjo och diverse andra att hon kallas Bergis. Hon vart mindre glad. :p

Det var minst sagt blandat folk på förfesten, i åldrarna 18-39. Lite coolt sådär. :)
Efter det blev det Valand. Första och antaglien enda gången för mig där, det var inte riktigt mitt ställe. De hade schlagerkväll, det blev lite för mycket efter ett tag.
Efter dans och tjöt åkte jag iväg på bortamatch. Gött äre! :)

Nu sitter jag och spelar lite, orkade inte göra någonting alls idag faktiskt. Jag ska jobba imorrn, så det är väl lika bra kanske. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0