Bra början på en bra dag. :)

Hej och hå.
Nu är jag tillbaks i mitt kära Bifrost.
Det gick bara bra hos doktorn. Inga blodprov. :) Jag blev tittad på av en distriksläkare, en hudläkare och 2 kandidater. Hehe. Fick starkare kortison och en jättebra informationsfolder.
I foldern fanns bilder på andra med atopiskt exsem. Jag är verkligen lyckligt lottad, i jämförelse.
Efter doktorn käkade jag och farmor frukost på sjukhuset. Hon är en klippa. :) Hon kallar sitt hus ett vandrarhem för att alla kommer och går. Hon ställer alltid upp. Hon lyckas av någon konstig anledning alltid ha mat hemma. Hon som inte ens äter kött själv har ofta en pfärdig ortion mat i kylen utifall att.

Jag åkte till apoteket på Mölndals torg efteråt. Jag har handlat mediciner för 1000 kronor det senaste året. Drygt halvvägs uppe i frikort dvs, och 50% rabatt på allt jag tar ut på recept innan jag lyckas nå upp till de magiska 1800. Känns fint. :)
Tog ut lite p-piller också. Tänkte börja med det igen. Jag älskar att ha mens sådär galet regelbundet och i sisådär  2-3 dagar.  Så nu ska jag minsann ta och börja igen. :) Om jag nu kan få mig till att ta de där pillrena. :p

Var inne på skivaffären, de hade inte Håkans singel inne än. Den skulle komma in senare. Får minsann åka dit senare då. Möjligtvis imorrn, fastän det svider lite.

Jag har pratat med min kära Faster Lis en bra stund idag och jag tänkte bjuda in mig på middag hos Faster Ann idag. Det är tur att man har tjocka släkten att vända sig till.





Kommentarer
Postat av: sanna

Själv betalar jag bara 10 % på apoteket, höhö :P

2008-03-12 @ 11:34:45
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0