Dålig början


Jag vaknade av mitt alarm 7.20, fullt påklädd och med glasögonen på nästippen.
Jag skulle ha tvätttid klockan 8, men upptäckte att jag inte har nåt tvättmedel och affären inte öppnar förräns 9.
Som tur var gick jag till en annan tvättstuga och nu har jag tid 16-20 istället. yay. Men fan, vaken nu.

När jag vaknade såg jag också ett sms som jag måste ha missat igår. Blä. Dumma mig.

idag är det all about städning. Sortera all tvätt, gå ut med allt skräp, försöka få lägenheten att likna det skick den var i för en månad sen. Det kommer att bli hårt, jag har en liten tendens att sprida ut mig själv. Framförallt undrar jag hur fan jag kunde komma hit med så lite packning men ha så mycket saker här. Imponerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0