Det blir aldrig som man tänkt sig


Det blir aldrig som man tänkt sig, ibland blir det till och med bättre!
Hade trevligt igår. Kvällen började med förfest hos Emilie. Linda och Tim var där också. :)
Sedan skulle vi till nåt ställe i Majorna, men i och med att det var så lång kö, kändes det onödigt. Vi drog till Pustervik en stund, men det var det kasst så jag och Linda begav oss vidare.
Efter en titt på den massiva kön till Sticky och lite mat hamnade vi på Gamleport (detta jävla ställe, man ofta bara råkar hamna på).
Jag och Linda shottade massa tequila och dansade.
Efter 2 timmars sömn på ett hotell, med stockholmare åkte vi hem vid 7-tiden imorse. :)
Nu har jag sovit ett par timmar och läst en himla bra bok Karro hade här. :)
Livet rullar på. Imorgon ska jag upp halv sju och jobba.

Måste säga att jag klarar mig ganska bra utan world of warcraft. Skulle iofs vara en perfekt avslutning på den här dagen, lär ju inte få nåt vettigt gjort ändå.

Dags att städa och sova lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0