Fear no darkness!


Hejhopp.
Gick upp vid 8 idag trots att jag var ledig. :) Åt lunch med Emilie och hennes mamma på NK. Enligt Sanna har jag ganska lång bit kvar innan jag passar in i sådana sammanhang. :p
Jag kommer att sakna Emilie när hon är borta. Hon åker till Stockholm på obestämd tid. :/

Idag skulle jag få köpt Håkans singel som skulle ha släppts igår. Men de hade den inte. På hemsidan läser jag att den har sålt guld redan. Jag förstår inte. Skivaffären i Mölndal påstod att den kommer nästa vecka. Vad tusan!

Jag köpte en skiva med Timo Räisanen som plåster på såren. Me like a lot. Det är falsksång och deppiga texter, men vad fan. Dock är inte Fear no darkness, promised child med på den här skivan. De bruka spela den på sticky, då blir man glad. :)

På bussen idag började det ringa helt hysterisk bredvid mig. Jag fattade ingenting förrän jag ser att en mobil sitter inkilad mellan mitt säte och väggen. Stackars människa som tappat bort den. :/ Eftersom jag skulle av bussen och inte hann svara så lämnade jag den till busschauffören. Hoppas den kommer till rätta händer.


Jag är ledig idag. Ska ägna dagen åt att städa, handla lite mat och softa järnet. :p Jag ska trots allt jobba helgen så det är jag värd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0