Ghetto superstar


Försöker ordna lite kategorier här.
Det är tråkigt att allting låg under "allmänt".
Jag är långtifrån klar, men om jag får gissa lite vilt tror jag att mitt krossade hjärta och gnäll kommer ha många stackars inlägg, efter vardag då.
Angående rubriken; jag är fan the ghetto superstar nu. Bifrost in my heart. Jag har iofs inte sett några ghettotendenser men man ska ju alltid tro vad alla andra säger, eller hur?
Dags för en dusch, inte lukta usch på jobbet heller. Jobbar 16.30-20.30 ikväll. Lovely. :) Få timmar, men tillräckligt sent för att dra in lite ob och samtidigt hinna att komma hem i någorlunda tid.

Ännu en Magalufbild. Om man inte visste bättre skulle man tro att jag och Sanna gör reklam för cigaretter. Det är bara så självklart med en sådan där i handen.

image33
Bild snodd från Emma

Kommentarer
Postat av: sanna

den bildserien är så söt:)

2008-03-07 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0