Gone.


Släktmiddag om ett par timmar. Som brukligt är jag bakfull. Varenda jävla gång är jag bakfull. Jag borde få något pris som lyckas tajma in mina bakfyllor så bra.
Tvättat bort sminket och duschat kroppen nu. Känner fortfarande att något luktar skumt. Höh.
Huvudvärken kommer smygande, jag måste ha glasögon på mig för jag kan inte ta på mig linserna med de här naglarna. Helt jävla omöjligt. Jag får inte av mig naglarna heller, de sitter som berget.

När jag började tänka på tuttlinnet, fick jag för mig att ta en kik på gamla bilder i min bilddagbok.
Det är ganska mycket grejer som är borta.
Smurfmössan, den lila v-ringade, gröna koftan, randiga tröjan, rosa koftan, hällesåkersmössan (OHNO), spice girls t-shirten, blommiga väskan, mjukisbrallorna+luvtröjan, prickiga kjolen, rosa koftan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0