Good morning sunshine!

Hejhopp.
Jag vaknar av mig själv tidigt på morgonen. Det var inte igår inte.
Jobbar eftermiddag idag vilket innebär att jag har fram till klockan 16 på mig att göra vad jag vill. :) Det tar 5 minuter och gå till mitt jobb idag. :D
Så jäkla skönt! Borde packa upp mina saker jag har här. Jag trodde jag kunde lyckas ha allt i ikea-kassar men det funkar inte!

Mamma blev glad när jag hälsade på henne på jobbet igår, klagade på klänningens längd och frågade när jag borstat håret sist. Mitt hår har fått något konstigt för sig. Det lyder inte alls och är jättetrassligt hela tiden.
När man hälsar på hos mamma får jag varm choklad och så får jag sitta på hennes stol medans hon står upp framför datorn. Sött.

Mina ögon känns helt igenbommade, ögonlocken är alldeles röda och ömma. Ingenting hjälper. :(

Snart är det helg. :) Imorgon är det fredag, då kanske jag ska till Gamleport med Emilie för hennes kompis ska vara med i någon modelltävling. På lördag är det middag här och sen går vi nog ut. :D Jag vill till Sticky! Fast egentligen är det dags att hitta något nytt ställe, Sticky passar inte lika bra längre.
Dock börjar jag 13 på söndag, men det gör ingenting kan ju gå upp 12.30 typ. :)

Näe, ska sluta babbla om ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0