Hänt


Idag är det lördag. :)
Vart här nu sen i torsdags. Har inte hunnit sova här ensam än, hehe. Men det känns bra.

I torsdags var Emilie och hennes pojkvän Tim här. Mycket trevlig tjomme det där, trots att han är från stockholm. Vi hade kul som fan, käka mat och drack lite väl mycket. På natten hade både Emilie och Tim vart uppe och ropat Ulrik, medans jag sov som en stock. :p

Igår vart jag helt slut, jobbade lite och så. När jag sedan kom hem hit somnade jag i soffan. Jag blev väckt av lillasyster Fanny, som ville sova här. Det var bara att dra på sig ytterkläder och åka till Mölndals bro och möta upp henne. Imorse hade vi lite bråttom, för pappa skulle hämta oss. Medan jag sprang omkring och virrade diskade Fanny all disk. :D

Idag har jag varit på systemet och på Kicks och köpt lösnaglar med mamma och Erik. Mamma retades hela tiden när jag stod i kön på systemet för att jag är arg för att de inte tar leg på mig. De ska ta på alla upp till 25, och sen när ser jag ut som 25? :p
Ikväll är det iaf party. :) Ska ringa till hon den där tjejen vi träffade på Ferdinand och fjäska lite, så alla som ska med och är under 20 inte ska ha några problem. :p Allt för Emilie. haha
Jag har bara köpt cider till förfesten, så det kanske blir en lugn kväll.

Det var det, hajdå. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0