hej jävla vinter, du är sen!


Nu handlar det om att;
Tappa upp för hett vatten när jag diskar så jag bara måste ta en liten paus innan jag kan diska det.
Lyssna på Timo´s skiva (som jag numera är ganska kär i) och samtidigt kolla på Providence och sortera tvätt.
Jag hatar att jag gör massa saker samtidigt, det slutar alltid med att ingenting blir gjort.
Igår duschade jag medans kaffet svalnade. Jag fick dricka ganska mycket kaffe igår, för att kunna öppna ögonen ordentligt.

Btw, Ellen Degeneres show börjar nu. Tycker folk om henne för att hon är gay? Jag slår vad om att hälften som kollar tycker att hon är sååå cool, delvis för att hon är rolig och jäkligt gay. Aja.

Jag ska passa på att raka benen när jag röker eller nåt. Heh.

Slut på gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0