Helgen.

Hej hopp.
Vaknade för någon halvtimme sedan av att någon borrar. De borrar fortfarande. Sedan när är det okej att borra vid 8-tiden en måndagsmorgon?!
I övrigt är läget finfint. :) Middagen i lördags blev himla lyckad. Maten gick åt och vi hade trevligt. Vi förfestade sedan och drog till Sticky. Bergis och Emma Ström ville inte med ut och åkte hem. Så jag och Linda, Lill-Emma och Niklas drog till sticky. Trevlig musik, mycket sprit.
Jag och Linda ramlade in här vid 4-tiden och åt kycklingspett och drack grogg. 
Igår var det till att vakna upp och stressa järnet, för jag började jobba klocka 13. Jag promenerade nästan 4 timmar på jobbet, min baksmälla gjorde inte saken bättre så jag vart helt död när jag ramlade in här igår kväll.

Dock kom en David på besök igår. Väldans trevligt. Vi åt chips och drack kaffe.

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0