If you say come, I will follow


Har jobbat en halvtimme, kommer att få lön för 6 timmar för den här helgen.
Storhelgslön+ligga hemma och bakis och inte bli inringd= LYCKA.

Såg Daniel på sjukhuset idag. Puffade till honom på axeln, log och gick.
Han hälsade med; Hej din padda!
Jag sa ingenting. Han frågade min rygg vad jag gjorde där, jag gick vidare. Haha. Jag är så trevlig.

My beloved fejknaglar är borta nu. Jag fick ett ryck och tog loss alla när jag väntade på bussen. Naglarna under luktade svett och intorkat lim. Det var ganska äckligt. Snart vill jag kunna känna mig tjusig med mina egna naglar. De växer fruktansvärt långsamt och skivar sig sönder. Jag överdoserar stärkande grejs på hela tiden. Det hjälper inte, men det luktar gott; mint. :)

Imorgon klockan 8 ska jag tvätta allt jag äger ungefär. Karro kommer hem om 2 dagar. Jag har så mycket att göra. Blä.
Det ligger 7 cigarettpaket på soffbordet. Jag röker ihjäl mig.



"So you noticed a smile on my face?
I havent felt like this for one thousand fivehundred and fifteen days days
I was brokenhearted, down, but now im fine
And the reason, Im sorry to say, is your not mine"
-
Timo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0