Jag är galen



image26

Jag ser inte frisk ut någonstans där. Jag måste ta mig i kragen och köpa mig en kamera snart.
Jag mår bra idag med. Bra dagar. Har lyckats ta itu med några av de där sakerna som alltid ligger i bakhuvudet men man aldrig kommer ihåg.

Igår hade jag riktigt trevligt på jobbet, faktiskt riktigt roligt. Var iväg på äventyr. :)
Idag är det jobb 16-22. Det har kännts jobbigt förut, för jag vet aldrig när jag får sluta. Brukar bli någonstans emellan 19 och 21. :p Inte lätt när man skulle hem till mamma och bussarna gick sällan.

Nu är det lättare, men inte länge till. Karro kommer hem om 19 dagar. Hon ringde idag. :) Hon lät glad. Hon har det nog bra i Thailand. Hon var den första som ringt på hemtelefonen här. Jag vet fortfarande inte vad det är för nummer hit. :p




Bilden, www.gluten.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0