Kameraköp.


Jag måste köpa en ny kamera.
Kollade på NetOnNet, finns kameror från typ 600 spänn. Jag belv lite sugen på en som var stötskyddad, vattentät och frystålig. Jag lär ju behöva en som tål lite, vill kunna ha med den lite varstans. Partykamera.

Dock vet jag inte hur mycket minne jag vill ha. Jag vill ha så jag kan ha typ 200 bilder på kameran, såpass ofta lär jag lägga in de på datorn ändå. Men hur mycket är det i GB? Jag har ingen aning om någonting.
Sedan så står det jättedåligt om batterier. Hur långt håller batteriet? Behöver man köpa ett extra? Vilken typ av batteri är det? (jag vill inte behöva ha tusen aa-batterier igen)

Jag behöver en ny kamera NU. När lönen kommer kanske jag kan unna mig. :p Får jag lite lön kan jag ju alltid köra en avbetalning. Man kan få betala typ 77 spänn i månaden. Hehe.
Nej, det är en djungel det här.

Kan någon vänlig själ kolla vilken jag ska ha?
Jag vill ha minst 7 megapixlar, (helst över 8) och den ska kosta helst under 2000 inlkusive minneskort så jag får plats med 200 bilder typ och den ska ha ett uppladdningsbart batteri med bra standbytid.
http://www.netonnet.se/


Btw.
Jag har börjat rita lite på nästa tatuering. Mest på mig själv med kajal. Det är lite kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0