Love.


Eskil, darling.
Jag undrar när, hur, om.

Veckan startar igång. Det enda jag har planerat är att jag ska käka med Linda på torsdag. :)
På söndag kommer äntligen Emilie hem! :)

Jag bör väl fixa i ordning mina rum hos mamma. Jag borde packa upp alla lådor också och sortera. Men det tar emot. Jag behöver en hel lägenhet för att få plats med alla mina små saker. Jag vet inte hur jag vill bo riktigt. Jag jobbar inte tillräckligt mycket för att ha råd med en dyr hyra. Jag är såpass egen att jag antar att människor kommer ha svårt att bo med mig. Jag undrar hur jag vill ha det.

Jag kan inte sova, alla saker är nerpackade här och det är städat. Karro sa att hon inte kommer än på några timmar, tråkigt.



Kommentarer
Postat av: Kia

Hejsan, jag hoppas du får en underbar och glittrande tisdag. Hälsningar Kia :)

2008-03-25 @ 09:49:48
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0