Nörd.


Jag skulle äntligen spela lite spel.

Ni förstår att min questlogg är helt jäkla full och det stör mig. Tänkte försöka ordna det hela så snart som möjligt. Så att jag kan ta nya quester, så jag kan tjäna mer pengar. Så jag kan köpa bättre gear. Nu går det förjävla långsamt att döda något för jag har åt helvete för lite spelldamage.
Dvs, jag dör inte men det tar för lång tid innan jag dödar saker, så allt blir segt.

Evolie.. Jag funderar nästan på att betala 200 spänn för att byta namn. Jag vill inte heta det längre. Påminner om Evolus, vilket ärligt talat är ett jäkligt fult namn.

Men nu kan jag inte spela lite spel, för patchen ska fan hålla på till 13.00. Jävla lurendrejeri. En månads uppehåll och nu jävlar liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0