Påpälsad

Det känns som om jag har på mig en sovsäck.
Såg snön imorse och efter en hemsk tur till affären med bara nattlinne och strumpbyxor under jackan tänkte jag att det var bäst att klä på sig ordentligt.
Jag har på mig två par strumpbyxor, höga knästrumpor, jeans, linne, tunika och luvtröja.
Jag kan knappt böja benen. :p

Dags att städa och greja nu, Linda kommer snart. :) Det ligger kläder lite varstans. Jag har en tendens att ta på mig något, ångra mig och skita i att lägga tillbaka allt jag provat. Hehe.
Jag ska laga något med lax, vet dock inte vad. Jag är så hungrig, så jag kan inte bestämma mig.

...
Ice ice baby, no royal flush för mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0