Plan


Ska gå till jobbet om ungefär 9 minuter.
Känner mig fin idag, fastän håret är knasigt, fastän jag spillde vitlökssås på kjolen jag har på mig, fastän jag är nästintill osminkad.

Idag ska jag åka hem till mamma. <3
Tror jag åtminstone, kanhända att jag ramlar in här iaf. :p

Fick salladsbestick av karro idag, från Thailand. Det var finfina. :)
Jag har kommit på vad jag ska göra nu, jag ska packa upp lite grejer och låna ut eller ge bort massor. Slänga är inte min grej.
Mikael ska få lite ljusgrejer till hans nya lägenhet. Dock lite sådär på långlån, mina ljusgrejer är lite för heliga. Har nog ett par jag ogillar iofs. :p
Fanny och Mamma ska få kolla igenom kläder.
Jag ska laga saker som är trasiga eller slänga dom. (hemska tanke)

Om det är någon annan som behöver något, lär jag ha det. Let me know.

Kom lön, KOM! Jag vill ha min kamera ju. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0