Rubrik



Jag hann med lite shopping före jobbet idag. Nya strumpbyxor, en ny bh på rea. Bhn var galet bekväm, men lite väl puttenuttig. Men fan, det är förändring på gång nu.
Köpte nagelstärkare och någon typ av stop och väx-grejs. Hindrar mig ju inte från att pilla sönder naglarna, men kommer knappast bita på dom. Det smakar verkligen skitäckligt. Det kanske funkar, jag hoppas verkligen det. Trött på fula naglar och jag gillar verkligen lösnaglar.  Känns tufft att trumma på bord. 

Visdomsord.
"Skit i vad andra tycker, gör något du själv vill, låt folk få visa sin uppskattning för att du gör saker på ditt sätt ."






Kommentarer
Postat av: bea

bra visdomsord, helt sant

2008-03-07 @ 20:54:24
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0