Sticky, what have you become?


Jag hade himla kul igår. :)
Jag har dock insett att klackar och dans inte går ihop.
Jag mötte Linda och Sofia på tåget, sen mötte vi upp deras kompis Karin och Johan. Johan lyssnade på house, det tyckte jag var roligt. Sticky var lite fel för den tjommen.

Elin kom senare också. Det var roligt, jag har inte träffat henne på evigheter. :) Vi dansade massor.
Dock har något hänt med Sticky. Det var ett helt gäng med äckel där. Riktiga jävla äckel, som inte passade in.
Till sist blev jag så arg så jag sa till en vakt att killarna betedde sig illa. Vakterna gjorde inte ett skit.
Det är inte okej att tafsa så, jag blev riktigt arg.

Under kvällen kom Elin med den smarta idén att alla skulle sova hos mig. Vi fick springa till pendeln, jag drog av mig stövlarna och sprang i strumpbyxor. Aj.

Väl hemma åt vi korv. Det var dagens bästa måste jag säga.
Nu har de precis begett sig till tåget, jag är helt mör i kroppen. 4 personer i min säng var liite trångt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0