Tisdag


Jobbat morgonpass, ska snart börja fundera ut någon lunch. Jag har sov 2, 3 timmar när jag kom hem, riktigt välbehövligt.

Hade en bredvidgång imorse, det var lite läskigt. Jag har lite svårt när en eller fler människor kollar ens minsta rörelse och lyssnar väldigt noga på allt man säger.

Idag är det tisdag, en helt onödig dag.
Måndagar har trots allt fått fina bad cash sjungt om.
Onsdagar är lillördag och Wednesday i Familjen Addams.
Torsdagar är förevigt sticky-dag fastän jag inte går dit på torsdagar längre.. Torsdagar är också en dag man gör mycket planer för helgen.
Fredagar är underbara, man kan med att bara slappa efter en lång vecka eller man kan festa utan att behöva bekymra sig om att bakfyllan ska vara kvar på måndag morgon.
Lördagar är nog dagarna man har mest minnen ifrån, alla kalas och fester och allt är ju lördagar till för.
Söndag är en väldigt härlig anledning för att bara käka knäckebröd och slappa i myskläder en hel dag.
Men tisdagar!? Äsch.

Jag är så sugen på en till tatuering. Mitt hjärta som mist mycket av sin betydelse behöver en kompis. Det kanske blir ett till hjärta, men jag är inte riktigt redo för att tatuera mitt bröst och vågar inte tatuera på axeln, pga. att jag fått utslag där.
Vore fint men en tatuering på foten, men jag är orolig att den inte kommer läka så bra där. De behöver luft och det är svårt när de sitter på en fot.
Sedan är mina fötter ganska oheta. Jag funderar. Jag vill i alla fall ha något större och mer speciellt den här gången, eller en grupp av någonting. Beslutsångest. Men som tur är måste jag inte bestämma mig tills imorgon.

Hittade den här bilden på glutens blogg. Minns kvällen, dans till doctor jones och mycket mer. : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0