Var glad, var glaaad och hylla din herre och guuuuud


Det blir en massa bloggande nu. Snart börjar väl de få som faktiskt läser det jag vräker ur mig sluta prata med mig, för att det redan vet allting.

Jag försöker tänka glädjeämnen, inte för att jag jag är deppig utan tvärtom; äntligen börjar jag komma på rätt spår. Det är bara lite kul att faktiskt uppmärksamma och tänka på alla små bra saker som händer.
Idag kände jag mig äntligen mer accepterad i en av mina brukarfamiljer. Jag kände att jag uppskattar verkligen att få se så mycket som jag gör, få vara med och se hur människor lever.
Det skiljer mil mellan mina brukare, men det är himla roligt. Vissa ställen går jag gärna till, hos andra tar det emot lite. Gemensamt med alla är att det finns något bra och något "dåligt". Jag lär mig ta människor mer rätt och det är nog det nyttigaste jag kan lära mig. Jag har förstått att jag kan vara ganska otrevlig, utan att alltid mena det.

Dagens ord är nice. Det har jag och den hemligaste kompisen bestämt. Det är svårt men har iaf sagt orden nice ett par gånger.




Som alla andra, en gammal bild. På den här bilden såg min riktiga hårfärg (råttbruntgrått) inte så illa ut. Kanske återvänder en dag, känner mig mörk nu. Fast det var nog vad jag ville, men inte kan man nöja sig heller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0