Varför måste jag vara rädd?


You want a piece of me?!



Ja, jag ska sluta spotta ur mig meningslösa blogginlägg. Det är dags att städa upp allting nu. Ska snart iväg och jobba och sen blir det kaffe här med Mikael efter jobbet. Det har tagit slut mellan honom och Cissi, jag tror inte på evig kärlek längre.
Mamma och Pappa, Jag och Niklas, Mikael och Cissi, Faster Ann och Per. Det var så självklart.
Livserfarenhet kan man inte få för mycket av som tur är. Jag är glad att mamma och pappa flyttade isär. Jag förstår att jag och Niklas är för fel. Jag kan förstå att det ibland är lika bra. Lättnad.

Har på MTV nu för jag har inget ljud här. Var 50:e låt är bra.
Vill bara göra det klart att det är fan inte okej att knulla så med Säkerts; någon gång måste du bli själv som Petter har gjort med sin "logiskt"
Dock är den fin på något sätt, alkoholproblem är så fult att det blir fint när man sjunger om det.
Jag vill inte höra mer sludder, jag vill kunna ringa en lördagskväll och slippa höra den släpiga, sega rösten. Jag är faktiskt trött på det.
Jag vill inte vara rädd.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker inte dina inlägg är menlösa :P Fast MTV är en bajskanal!
Får kika på en resa ner mot Götet snart då tror jag bestämt. :)

2008-03-10 @ 23:41:30
URL: http://sannafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0