work


Jag har lovat mig själv att inte bli för engagerad i mitt jobb för jag vet vart det leder. Jag har svårt med lagom.
Men de senaste dagarna har det känts så jäkla bra. :)
Jag har njutit av mina arbetspass och sett resultat, vilket man inte gör så ofta. Jag har inte fått så mycket positiv respons, då det mest är jag själv som ser det. Men det har inte spelat någon roll.
I västerås levde jag för responsen jag fick av kontoret där, arbetskompisar och brukare. Nu bryr jag mig mindre och gör nog därmed ett mycket bättre jobb. :)

Jag har tänkt massor. Man borde ha utbildning för sådant här. Det är helt fel att man som outbildad kan få arbeta med svårt sjuka människor och ha ansvaret över mediciner och annat.
Jag vill börja läsa teckenspråk. Känns som ett bra sätt att förstärka orden också även om man pratar med någon hörande. Jag vet inte, får väl komma igång med det där.

Evelina, här har jag ju linnet på mig! Hittade i glutens bilddagbok. :)

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt att du trivs!:D

2008-03-07 @ 10:46:35
Postat av: evelinaa

hehe gullit :D

2008-03-09 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0