glöm päls, odla skägg!

Jag ligger i annas säng nu, med fötterna på kudden (vilket hon hatar). Hon grejar med något i köket tror jag och är duktig och tvättar.. Vi har inte gjort någonting alls idag, men det gör ingenting. Vi ska snart bege oss hem till mig, jag har inte varit hemma på ett tag känns det som.
Min mobil är fortfarande knasig, hoppas den ska funka igen på måndag. I cant wait, börjar få lite abstinens. 

Det kommer vara en halloweenfest hemma hos mig den 31 oktober, jag längtar! Jag och Anna ska klä ut oss till något matchande men kan inte komma på vad, förutom att jag är väldigt bestämd med att jag vill ha stort hår. Heh. det ger väl sig..




Kommentarer
Postat av: evelinaa

vart har du nu tagit vägen? försökt ringa dej.

2008-11-15 @ 00:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0