ångest

Jag fick gå ifrån skolan igår och sjukanmäla mig från jobbet.
Jag fick den där äckliga ångesten igen. BLÄ. Men jag tycker att jag hanterade den okej i alla fall, jag kom hem, pratade inte med någon. Gick och hämtade en av mina kattungar; tog med honom ut och hängde där. En liten varm kattunge innanför jackan är helande! En liten liten en, som ju behöver mig.

Sedan sov jag i 3-4 timmar. Och vaknade och mådde bättre.

Jag hade hoppats att biverkningen från concertan i form av ångest skulle försvinna snart. Men det verkar inte så. Kände förövrigt min första verkan av concerta häromdagen, helt plötsligt kom ett lugn över mig. Och jag kände mig klarare på något sätt, jag hoppas verkligen det är så det kommer att kännas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0