fortsatt medicinältande

Har längtat lite efter nästa gångs adhd-program-grej, men glömde att det visst bara är torsdag idag.
Jag ska till skolan snart.
HellaHey har sovit hos mig, hon är fin att sova med. Tyst och ganska snäll när hon sover. Och så väcker hon mig på morgonen, när alla alarm sätter igång. Jag kan sova igenom vadsomhelst nästan.

Tog insomningstablett igår igen och försöker tänka att jag ändå är en bra människa. Jag kan ju somna själv, men inte i rätt tid och inte just nu, när jag ska vänja mig vid ny medicin.

Undrar över aptit-grejen fortfarande. Jag är jätterädd för sämre aptit, men jag är överviktig. Så mindre aptit borde ju kanske vara bra, fast det känns inte sunt.
Sedan är jag ju löjligt nöjd med min kropp också. :)

På tal om det, VAR någonstans kommer det här självförtroendet ifrån? Jag är nästintill odrägligt självsäker ibland. Bra grej, men inte som jag varit förr. Kanske är det antideppen? Tack sertralin isåfall då. :p

Justja, skolan var det nu ja..

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0