humörsvängningar deluxe

Jaha. Nu känns allt mycket bättre.
Min läkare förklarade att jag får ha lite tålamod och försöka stå ut med medicinen åtminstone en vecka eller två till.
Sedan kunde vi prata alternativ medicinering. Och insomningstabletterna ska jag bara ta varje kväll tills jag vant mig vid concertan.
Min läkare är fantastisk ibland! Och hon fick mig in på ett helt annat tankespår, så nu tänker jag kämpa på med det här.


Idag har iFokus sagt till mig att jag ska upprepa en mening tre gånger. Min mening var "Efter frukosten ska jag ringa min farmor" (behöver intervjua henne).
Tror ni inte att jag har skjutit upp att äta frukost eftersom jag vet att jag har en jobbig grej att göra efteråt? Jag åt inte förräns vid 12.30 vilket pajar hela min dagsplanering. Concertan pajar min aptit dessutom, så jag är liksom inte lika tokhungrig på morgonen längre. Bra och dåligt tänker jag.

Ja, jag tjatar om ifokusgrejen, här är länken...
http://www.janssen.se/bgdisplay.jhtml?itemname=adhd_life&product=adhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0