jag hatar min säng och hur den hatar mig

Jag gäspar stort.
Och är samtidigt tokhyper.
Och har ju bestämt att inte äta insomningstablett när jag inte behöver gå upp tidigt nästa dag.
Jag väntar på hellahey, men hon kommer nog inte hem. Och Ester är på någon slags hajk.
Fan.

Jag vill inte gå och lägga mig. Det känns inte som att jag kan ligga skönt i min säng. Den känns knölig och jobbig, kall och varm.

Jag har ägnat kvällen åt att kolla upp massa saker som ju bara gör mig ledsen. Nazistsidor som lägger ut folks namn. Obehagliga jävlar! Usch.
Annars vet jag inte. Jag vet inte.. Jag ska ju till doktorn imorgon, jag är bara så jävla less på att inte må bra. Halsfluss på det här vore ju helt amazing.
Skäms dock, gör ju halsprov stup i kvarten där. Men jaja.

Nu går jag iaf mest runt planlöst. Önskar dock jag gick runt planlöst klädd så här;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0