jag och bebisarna

Ingen halsfluss nej.
Åh vad jag känner mig fånig. Men träffade i alla fall bästa läkaren. Inte sådär jobbigt fyrkantig som många läkare där är.

Ätit lunch nu. Jag lagade god mat, men det smakade verkligen inte gott. Jag mår illa. Jag har mått illa en hel del faktiskt. Men jag känner hela tiden att jag hittar på biverkningar. Så jag vet inte! Men concerta kan ju ge illamående så..

Mina sambos har förövrigt fått vila som fan sedan jag började skriva allt medicinfunderande här. Det är nog bra. Med tanke på att jag började få en viss dålig ovana att käka för mycket lugnande och sånt. Så känns det ju inte så bra att slänga mer medicin/knark-skit på dom.

Om en liten stund ska jag och mina 3 kattbebisar till veterinären. Jag är nervös, jag har en hel del att planera. Typ som hur jag ska transportera dom, kattburen är toktung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0