mina fantastiskt dåliga idéer.

Jag fortsätter med nya helt FANTASTISKA system för allt ifrån känslor till tvätt. Och jag kan inte förstå att jag har ju verkligen ingen insikt, jag förstår inte då att de nya systemen precis som de gamla kommer att falla.

Men iaf, saker sen sist;
Jag har slutat med kaffe. Helt.
Jag har slutat bita på naglarna.
Jag har bestämt mig för att sluta röka.
Jag har planerat min nästa sommar och hur den ska spenderas.

SÅ, där tänker jag att oj vad bra att jag planerar saker. Men i själva verket är det min hyperaktivitet som spökar och får mig att göra tusen nya saker hela tiden. Och är det bra saker, så tänker jag ju att det är bra av mig. När jag borde göra lugna och sakliga beslut.

Tokig.

Var och kollade upp concertan hos sjuksköterskan. Hon kollade blodtryck och sånt. Och frågade om mina biverkningar och var helt orolig över att jag fått minskad aptit, med tanke på att jag tidigare sagt att jag ibland glömmer äta.
Och sedan ville hon väga mig. Och jag sa att det var ju knappast någon fara om jag gick ner i vikt, för jag är ju överviktig. Men det sa hon att det var jag inte alls.
När jag kom hem kollade jag upp mitt BMI, jag har 10 kg övervikt. Jag förstår inte varför sjuksköterskan sa så?
Jag mår bra i min kropp, det har tagit tid, men jag mår bra! Men nu börjar tankar på att jag kanske borde gå ner i vikt. Och jag bara tänker, för vems skull?
För att det förväntas att jag går ner i vikt av concerta?
ÅHHHH, jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0