svett, svimfärdighet och illamående.

Var ute med till återvinningen. En promenad på ungefär 10 minuter. Nu svettas jag och känner mig helt svimfärdig. Lunchen jag åt för en stund sedan, vill jag bara spy upp. Vad är det som händer?

Jag kan inte ens beskriva hur jag mår. Jag vill bara sova bort hela dagen. Men det har jag ju inte tid med..
Jag som är expert på att göra upp planer för såna är stunder är bara helt väck just nu.
Det finns sätt. Jag tänker att jag bara ska göra saker i fin och lugn takt, jag hinner ju med allt om jag bara börjar. Men jag vet inte ens hur jag ska kunna ta mig till toaletten och kissa.

Fanfanfan, jag blir så otroligt jävla rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0